Instrukcja obsługi - jak tworzyć komentarze ?

W związku z ujawnionymi kłopotami przy wpisywaniu komentarzy na naszym blogu, postanowiłem zamieścić krótki kurs jak utworzyć komentarz. Tworzenie komentarza do wybranego wpisu jest naprawdę bardzo proste. Poniżej przedstawię kolejne etapy postępowania w celu zamieszczenia komentarza, który z oczywistych względów powinien być bardzo pomyślny dla autora wpisu.
Po pierwsze. Aby utworzyć "Komentarz" należy kliknąć na odpowiedni wyraz o treści "komentarze" znajdujący się bezpośrednio pod komentowanym przez nas artykułem. Po ukazaniu się okna z formularzem dla komentarza, wpisujemy odpowiednią treść komentarza. Ja przykładowo wpisałem zdanie "Tutaj piszemy komentarz...". Poniżej pola na treść komentarza, znajduje się ikona zakładki "Komentarz jako". W opisywanym przypadku, domyślnie ukazało się słowo "Bogusław (Google)". U Was będzie to zapewnie inne słowo, pochodzące od nazwy użytkownika komputera, na którym pracujecie. Ale ja celowo zmieniłem to słowo na "Anonimowy".Po ustaleniu, jako kto, piszemy nasz komentarz, w dalszym etapie pozostaje tylko zaakceptowanie wszystkich czynności poprzez kliknięcie ikony "Zamieść komentarz". Jeśli wszystko poszło dobrze i jeśli komentarz był pełen entuzjastycznych opinii o treści wpisu, to powinien się on ukazać bezpośrednio poniżej komentowanego wpisu (artykułu). Vou a'la
Jakie to proste ?! Proszę spróbować. Na pewno nic nie popsujecie. Powodzenia.

Komentarze

  1. Jeśli mogę coś zasugerować - powinieneś wyedytować obrazki do niniejszego "tutoriala" i narysować wielkie, czerwone strzałki względnie kółeczka w miejscach, na które chcesz zwrócić uwagę, inaczej ilustrację nie są dość czytelne (biorąc pod uwagę funkcję, jaką mają spełniać :)

    Pzdr!! Ola X X X

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogi Kolego Bogdanie dziękujemy Ci że jesteś z nami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty