Stasiu, jesteśmy z Tobą!

Wczoraj wieczorem dotarła do mnie bardzo smutna wiadomość, o nieszczęściu jakie dotknęło naszą koleżankę Stasię Gugałkę. W poniedziałek w nocy zmarł jej mąż Tadeusz. Nie wiem co powiedzieć, ... co napisać. Tylko żal mi gardło ściska. Tak bardzo mi szkoda Stasi.

Stasiu, przyjmij wyrazy głębokiego współczucia ode mnie oraz od innych przyjaciół z Sekcji, którzy nie będą mogli być z jakiegoś powodu, z  Tobą w tej trudnej chwili.

Kiedyś, bardzo dawno temu, najsławniejsza poetka starożytnej Grecji - Safona - wyraziła pewną myśl:
"Bogowie wiedzą: śmierć jest nieszczęściem, inaczej chętnie umieraliby sami"
Jak bardzo Ci współczuję...

Komentarze

  1. Kochani!bardzo dziękuję za słowa otuchy i za to,że byliście swymi myślami przy mnie.Bardzo tego potrzebowałam.Teraz potrzebuję tylko czasu.Stasia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty