W takim razie chwalimy się!

Echa mojego ostatniego wpisu o koleżankach z sekcji  plastycznej UTW w Stargardzie, jednak dotarły na Mazury. Wczoraj nie mogłem nic pisać, bo nie miałem prądu. Ksawery dokazywał. Za to miałem romantyczny wieczór z żoną przy kominku i butli świetnego Pinot Noir. To naprawdę dobre winko. Odmiana winorośli pinot noir, z której był ten trunek, pochodzi z francuskiego regionu Burgundii, zaś jego uprawa znana jest od dwóch tysięcy lat. Może nie jest to jakieś wyjątkowe i drogie wino, w samej Francji istnieje bardzo wiele lokalnych odmian pinot noir, z czego ponad 50 jest oficjalnie wyróżnionych i opisanych, ale idealnie pasowało nam do spędzenia cudownego popołudnia i wieczoru przy świetle lamp naftowych, różnego kalibru świec i blasku płomienia z kominka oraz spałaszowania upieczonego przy okazji, na ruszcie z kominka, całego kurczaka. Mmmm...niammm...niammm, pycha! Kurczę, nie miałbym nic przeciwko, żeby jeszcze raz tak powiało!


Ale dzisiaj już jest spokojnie. Wioleta przesłała na mojego maila kilkanaście zdjęć z ostatniego wernisażu w Suchaniu. Poniżej je prezentuję. Szkoda, że bez komentarza. Bo jak widać trochę się tam działo. Nowe osoby. Nie wszystkie znam. Ale malarki i ich dzieła bezbłędnie rozpoznaję.
Na początek ... strojenie...




Potem otwarcie i takie tam ceregiele...


I wystawa. Nie wiem co bardziej podziwiać? Piękne panie czy ich prace.




 



Nowa szefowa sekcji malarskiej, urocza Krysia Krawczyk miała również swoją własną wystawę prac, w Szkole Muzycznej w Stargardzie. Podziwiam ją, to niezwykle pracowita i twórcza istota. Gratuluję Krysiu.


To na razie tyle. Wznoszę toast za nasze malarki. Oczywiście, że kolejną butelczyną Pinot Noir. Ale Ksawery odleciał gdzieś na południe...

Komentarze

  1. Pierwsze zdjęcie to moje prace,nie mogłam być,ponieważ byłam u mojej mamy.Niestety,dzisiaj moja mamuśka odeszła do tej lepszej krainy,gdzie nie ma chorób,deszczu i Ksawerego -Stasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie to pięć obrazów z lewej strony fotki jest moich - Stasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Stasiu! Przyjmij proszę, wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty