Filozofia domowa - Nie mam co robić gdy nic nie chce mi się robić

Przeczytałem dzisiaj mądry blog pewnego bardzo interesującego blogera-fizyka, z którego zaczerpnąłem zresztą dzisiejszy wątek i tytuł wpisu. I pomyślałem sobie, że co prawda mam też parę książek, które mógłbym w zasadzie przeczytać ale mi się wcale nie chce czytać. Mógłbym też wziąć się za dokończenie kilku rozpoczętych już obrazów, ale mi się w ogóle nie chce malować. Mam też kilka fajnych filmów, które mógłbym oglądnąć, ale szkoda mi na to czasu a poza tym, to tak naprawdę mi się nie chce oglądać tiwi. Na wszystko szkoda mi mojego czasu a z kolei nic nie robić też mi się nie chce, że zacytuję tutaj kolegę fizyka. I co robić?
Wygląda na to, że na coś chyba jednak czekam... Ale na co? A czekać mi się też nie chce...bo szkoda czasu. Ale chyba jednak coś pogrzebię w sieci i przygotuję być może nowy artykuł na naszego bloga. Bo jak popatrzę na tych młodych ludzi, na zamieszczonych obok fotografiach, to uświadamiam sobie, że oni też jednak na coś czekają i albo komuś z nich też coś się nie chce albo...
Piękne fotografie, prawda? A autorką ich jest pewna rosyjska dama, mistrzyni fotografii artystycznej, Tatiana Szabanowa.

Komentarze

Popularne posty